Жамбыл облысы әкімдігінің

ішкі саясат басқармасы

Ресми сайты

Мониторинг және талдау бөлімі

Басты бет / Басқарма туралы / Басқарма бөлімдері / Мониторинг және талдау бөлімі

Мониторинг және талдау бөлімі

Бөлім ережесі

1.Жалпы ережелер

  1. Мониторинг және талдау бөлімі (бөлім) Жамбыл облысы әкімдігінің ішкі саясат басқармасының құрылымдық бөлімшесі болып табылады.
  2. Мониторинг және талдау бөлімі өз қызметін Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің, облыс әкімінің Басқарманың құзырына қатысты мәселелер бойынша актілер мен тапсырмаларының орындалуын қамтамасыз ету.

2.Бөлімнің негізігі миссиясы, функцилары, құқықтары мен міндеттері

  1. Бөлімнің негізгі миссиясы болып табылады:

1) ішкі саяси жұмыстардың өңірлерде дамуын және тенденциясын зерттеп талдау;

2) тұрғындардың көңіл-күлерін қоғамдық ой пікірлерді зерделеу;

3)тәуелсіз зерттеу құрылымдарымен байланыс орнату;

4) өірде ішкі сасат басқарманың жоспары негізінде бағдарламаның стратегиялық жоспарын құру және басқару;

5) жергілікті басқарушы органдардың аймақтардағы әлеуметтік саяси сұрақтарына басшылық жасау.

  1. Бөлім Қазақстан Республикасы заңнамасы негізінде жүктелген келесідей міндеттері атқарады:

1)өңірде қоғамдық-саяси әлеуметтік зерделеу және әлеуметтік зерттеулер жүргізу;

2) бөлім құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ақпараттық базаны жасақтау, жинап қорыту және жіктеу;

3) бөлім құзыретіне кіретін жоспар, нұсқаулықтар және басқада сұрақтар дайындау;

4)басқарманың және бөлімнің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша семинарлар, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру;

5)басқарманың және бөлімнің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша методикалық нұсқаулықтар дайындау;

6) бөлімнің құзыретіне қатысты хаттарды, өтініштерді, заңды және жеке тұлғалардың арыз-шағымдарын қарау;

7)2016-2020 жылдарға арналған аумақтың тікелей даму көрсеткіштері жетістіктеріне мониторингтік талдау жасау;

8)аямақтың әлеуметтік шиелініс ошақтарын электронды карта негізінде қолдап жүйелеу;

9) Интернет-сайттарға мемлекеттік мекемелердің мәліметтерін, веб-сайттарға толықтырып орналастырғандықтарына мониторинг жүргізу;

10) әлеуметтік тапсырыс шеңберінде талдау жүргізілетін конкурстар өткізу;

11) Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттілікті жүзеге асырады.

  1. Бөлім өзінің негізгі құқықтық миссиясы мен функцияларын Қазақстан Республикасы заңнамасы негізінде жүзеге асыра алады:

1) бөлімнің құзыретіне кіретін мемлекеттік органдардан және лауазымды тұлғалардан, өзге де ұйымдардан азаматтардан өз функцияларын орындауға қажетті ақпараттарды белгіленген тәртіппен сұрауға, мәселелерді пысықтауға мемлекеттік органдардың және өзге де ұйымдардың қызметкерлерін тартуға, тиісті ұсыныстар әзірлеу үшін уақытша жұмыс топтарын құруға;

2)басқарманың атынан тиісті мекемелер мен ұйымдарға хат алмасуға;

3)бөлімнің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша консультативтік-әдістемелік, ақпараттық, ұйымдастыру-техникалық және өзге де көмектер көрсетуге құқығы бар;

4) жергілікті атқарушы органдардың ішкі саясат саласындағы қызметтерін жетілдіру бойынша басқарма басшысына ұсыныстар енгізуге.

3.Бөлімнің қызметін ұйымдастыру

  1. Бөлімді бөлім басшысы басқарады, басқарма басшысының бұйрығымен тағайындайды және қызметтен босатады.

7.Бөлім басшысы жұмысты ұйыдастырады және бөлімдегі жұмыстарға басшылық жасайды, бөлімдегі қызметкерлердің өз міндеттерімен таныстырады.

8.Осы бағытта бөлім бастығы:

1) Бөлім маманының атқаратын міндетін анықтайды;

2)бөлімнің даму жоспарын және орындалуын ұйымдастырады;

3) жұмыстың орындалуын тұрқты іске асуын қадағалайды;

4)бөлім қызметкерлерін басқарма басшысына марапаттауға ұсыныс беруге;

5) бөлім қызметкерлеріне басқарма басшысынан тәртіптік жаза қолдануға ұсыныс беруге;

6)мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарманының атынан өкілдік етеді;

7)бөлімнің құзыретіне кіретін мәселелердің дайындығы барысын бақылайды;

8) Қазақстан Републикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттілікті жүзеге асырады.

Әлеуметтік зерттеу қорытындысы

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫН ДАМЫТУДЫҢ 2016-2020 ЖЫЛДАРҒА

АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ БОЙЫНША АҚПАРАТ

Нысаналы индикаторлар

 

Орындалуы

Нысаналы индикаторларға қол жеткізудегі негізгі құралдар

 

жоспар

факт

1

Азаматтық қоғам мен мемлекеттік институттарының өзара қатынастарын оң бағалайтын тұрғындар үлесін арттыру

 

81,5

87,5

Мемлекеттік тапсырыс шеңберінде конкурстық негізде әлеуметтік маңызы бар жобаларды жүзеге асыру арқылы қол жеткізілді

 

2

Тұтынушылармен аймақтық ақпараттық өнімді қажет ететіндік деңгейін көтеру

 

75,5

76,5

Баспа және электронды бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік ақпараттық саясатты жүргізу, баспасөз конференциялары мен баспасөз турларын өткізу, сондай-ақ маңызды әрі өзекті мәселелерді ақпараттандыру арқылы қол жеткізілді

 

3

Конституцияның негіздерін түсіндіру  мен насихаттауға бағытталған шаралармен қамтылған азаматтар  үлесі

 

69,4

69,6

 

 

 

Түрлі бағыттағы қоғамдық-маңызы бар кешенді шараларды (облыстық іс-шаралар жоспары, ҚР Конституция күніне арналған іс-шаралардың желілік кестесі) ұйымдастыру арқылы қол жеткізілді

 

4

Мемлекеттің тәуелсіздігін күшейтуге бағытталған  шаралармен қамтылған азаматтар үлесі

 

72,9

73,0

Түрлі бағыттағы қоғамдық-маңызы бар кешенді шараларды (облыстық іс-шаралар жоспары, ҚР Тәуелсіздік күніне арналған іс-шаралардың желілік кестесі) ұйымдастыру арқылы қол жеткізілді

 

5

Этникааралық қатынастар саласындағы мемлекеттік саясатты оң бағалайтын халық үлесі

 

85,0

92,7

Мемлекеттік тапсырыс шеңберінде конкурстық негізде барлық этностардың мәдениеті мен дәстүрін дамыту бағытында әлеуметтік маңызы бар жобаларды жүзеге асыру, сонымен қатар Қазақстан халқы Ассамблеясының 2025 жылға дейін даму тұжырымдамасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын (2016-2018) орындау арқылы қол жеткізілді

Облыс тұрғындарының қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Аймақтағы қоғамдық-саяси ахуалдыталдау үшін тоқсан сайын жүргізілетін әлеуметтік мониторингтің 2017 жылдың маусымындағы мәліметтері қолданылды. Барлығы 700 адамға сұрақтар қойылды. Зерттеу облыстың 18 жастан жоғары азаматтарыніріктеу арқылы, сауалнама сұрау әдісімен жүргізілді.

Сауалнамаға барлық әлеуметтік-демографиялық және әлеуметтік-кәсіби топтардың өкілдері қатысты. Әлеуметтік зерттеу облыстың 10 ауданы мен Тараз қаласында жүргізілді.

Осылайша, қоғамдық пікір өлшемдерінің мәліметтеріне сәйкес, аймақтағы қоғамдық-саяси ахуалды 91,45% респондент сәтті, әрі тыныш деп сипаттады.

Жалпы, аймақтың экономикалық жағдайын оң қабылдау тіркелді.

Осылайша, 73,9% облыстың қазіргі экономикалық жағдайын тұрақтылық қарқынымен серпінді дамуда деп бағалаған. Ал, сұралғандардың әрбір бесіншісі облыстың экономика жағдайын баяу өсуде деп көрсетті.(20,45%).

Әлеуметтік зерттеу барысында облыс тұрғындарының әлеуметтік көңіл-күй қарқыны өз материалдық жағдайына баға беру, өміріне қанағаттану, сондай-ақ әл-ауқаты мен оптимистік деңгейі секілді индикаторлар бойынша бағаланды.

Қорытындыға сәйкес, бүгінгі таңда респонденттердің басым көпшілігі өздерінің тұрмыстық жағдайларына көнілдері толатынын білдірген (93,91%). Сонымен қатар, жамбылдықтардың әлеуметтіктұрғыда болашаққа деген сенімдерінің жоғары деңгейде екендігі анықталды. Яғни, облыс тұрғындарының басым көпшілігі (79,0%) өмірлерінің алдағы уақытта жақсаратына сенімді, сонымен бірге, әр оныншы адам (9,73%) өмірлерінде айтарлықтай өзгерістерді күтпейді. Ал пессимистік көзқарасты танытып, тұрмыс деңгейі төмендейді деген респонденттердің үлесі (2,73%) құрады.

Респонденттердің өзіндік материалдық көрсеткіштерін, «нашар» деп бағалаған (2,82%) экономикалық әлсіз топқа қарағанда, материалдық әл-ауқаты бойынша орта және жоғары деңгейде деп көрсеткен халық тобының (95,45%) айрықша басымдығын көрсетіп отыр.

Осылайша, зерттеу көрсеткіштері облыс тұрғындарының басым көпшілігінің аумақтағы қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық ахуалды тұрақты қолайлы қабылдайтынын, сондай-ақ позитивті әлеуметтік коңіл күй басымдығын анықтады.

Зерттеу барысында респонденттерге облыстағы этносаралық және конфессияаралық қарым-қатынас жағдайын бағалау да ұсынылды.

Осылайша, көпшілік этносаралық (93,73%) және конфессияаралық (88,9%)  қарым-қатынас жағдайын сәтті әрі тыныш деп бағалайды.

Респонденттердің тұру аймақтарында түрлі этнос пен діни конфессия өкілдері қарым-қатынасы аясында тұрақты жағдай қалыптасқан.

Қоғамдық пікірді зерттеу өлшемдері көрсетіп отырғандай, орташа есеппен сұралғандардың 92,91% және 90,36% тұрғылықты жерлеріндегі ұлтаралық және конфессияаралық қарым-қатынасты достық, тыныш және жанжалсыз деп бағалайды.

Аймақтағы ұлтаралық және конфессияаралық қарым-қатынас жағдайының тұрақтылығы қоғамдаұлтаралық және конфессияаралық қарым-қатынасты сақтау бойынша мемлекетпен жүргізіліп жатқан саясатты қолдау деңгейін көрсетеді.

Осылайша, ұлтаралық және конфессияаралық қарым-қатынас саласындағы мемлекеттік саясатты сұралғандардың 89,36% и 88,82% мейлінше мақұлдап, қолдайды.

Жалпы, зерттеу қорытындылары жамбылдықтардың діни және ұлттық қауіп-қатерге төзімділіктерінің жоғары деңгейлілігін көрсетті.

Сондай-ақ, зерттеу барысында Мемлекет Басшысының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласы бойыншаоблыс тұрғындарының жоғары дәрежеде ақпараттандырылғандықтары және мақаланы қолдайтындықтары анықталды.

Әлеуметтік мәліметтер талдауы көрсетіп отырғандай жамбылдықтардың 96,18% сұралғандары Мемлекет Басшысының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласы мазмұнынан қандай да болсын хабары бар.

Жалпы облыс тұрғындарының айтарлықтай бөлігі (70,82%) Елбасымен ұсынылған қоғамның рухани жаңғыруы бағытын қолдайды.

Негізгі қорытындылар:

  1. Облыс тұрғындарының біршама бөлігі қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық, этносаралық және дінаралық ахуалды оң қабылдап, бағалайды.
  2. Облыс тұрғындарының басым көпшілігі Мемлекет Басшысының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық құжатының мазмұны туралы жоғары деңгейде ақпараттанған.
  3. Облыс тұрғындарының көпшілігі Елбасы ұсынған қоғамның рухани жаңғыру бағытын бірауыздан мақұлдап, құптайды.
  4. Облыс тұрғындарының көпшілігі этносаралық және дінаралық қарым-қатынасты жанжалсыз және достық қатынаста деп, айтарлықтай жағымсыз мәселе жоқтығын айтады.
  5. Жамбылдықтардың басым көпшілігі материалдық әл-ауқатын орташа және жоғары деп көрсетті.
  6. Респонденттердің үлкен бөлігі тұрмыстық жағдайларының жақсаратынына және жеке басының болашағына оптимистік тұрғыда сеніммен қарайды.
  7. Жалпы зерттеу қорытындысы облыста ахуалының жағымды жағдайдың басымдығын байқатты.

Жалпы, зерттеу нәтижелері облыста қоғамдық-саяси ахуалдың тұрақтылылығы мен оның одан әрі сақталуына аумақ тұрғындарының сенімменқарайтындығын, сондай-ақ жүргізіліп жатқан реформаларды халық толық қолдайтындығын көрсетті.

Басқарма басшысының блогы

Толығырақ
Күнтізбе